CIO-seminar: Grip op Agile Werken!

“Mooi dat we Agile werken, maar hoe weet ik als bestuurder of de planning wordt gehaald?” ”De zelforganiserende teams zijn zo flexibel dat de volledige scope is aangepast! Zo krijg ik niet geleverd wat ik verwacht.” “Vijf zelforganiserende teams ging nog wel, maar hoe richt ik mijn organisatie in nu ik er meer dan 25 Agile teams heb?” “Die Agile teams schieten overal als paddenstoelen uit de grond; hoe houden we dit in de hand?”

Kortom, hoe houd je als bestuurder grip op Agile werken?

Op 28 maart 2018 hielden wij ons drukbezochte seminar ‘Grip op Agile werken’, dat wij in samenwerking met Prowareness exclusief organiseerden voor CIO’s van Nederland.

Jurrie van Rooijen, CTO van bol.com deelde zijn ervaringen met Agile werken binnen bol.com. Ondertussen heeft bol.com meer dan 65 Agile teams werkend. Jurrie nam ons mee op hun tijdreis en deelde de belangrijkste leerervaringen.

In interactieve sessies onder leiding van Rini van Solingen, Peter Koning, Erik Borgers en Marc Gill’ard deelden de deelnemers hun do’s en dont’s over Agile Governance, Leiderschap, Vertrouwen en het aanhaken van de rest van de organisatie.

Volg deze pagina voor het verschijnen van ons verslag in de vorm van een video en boekje, net als bij ons vorige seminar Agile Governance

Heeft u vragen? Neem dan gerust contact op met Erik Borgers.


 

Programma:
16:15     Ontvangst
16:45     Opening door Marc Gill’ard, directeur VKA
17:00     Grip op Agile bij bol.com door Jurrie van Rooijen, CTO bol.com
17:45     Creatieve break-out sessies. Interactieve discussie over Grip op Agile in break-out sessies onder begeleiding van Rini van Solingen, Peter Koning, Leontien Wagenaar en Erik Borgers.
18:30     Plenair delen kennis en ervaringen. Delen van de meest interessante inzichten van de break-out sessies.
19:00     Walking diner met aansluitend borrel


Praktische informatie:
Datum:                Woensdag 28 maart 16:15 – 20:00
Locatie:               Kantoor VKA, Baron de Coubertinlaan 1 in Zoetermeer
Deelname is kosteloos (voor deelnemers uit de doelgroep).